05 d’octubre 2008

El meu símbol

Potser no hi ha dies de la nostra infantesa que haguem viscut tan plenament com aquells que vam pensar-nos que deixàvem sense viure, aquells que vam passar amb un llibre preferit.
Marcel Proust, Sobre la lectura

Així voldria que es sentissin els alumnes quan junts intentem endinsar-nos en el món de la llengua: com en una aventura divertida, imaginativa i amena. Com la que viu aquesta nena, que podria ser jo mateixa, davant un llibre que l'atrau. M'agradaria que no tinguessin la sensació d'haver perdut el temps, ja que hauran après i disfrutat alhora, com quan ens deixem portar per una lectura.

2 comentaris:

Maria (English Teacher at Institut Montilivi in Girona) ha dit...

Hola Núria, m'encanta la foto que has triat. Sembla que ara, amb tanta tecnologia, no existeixin aquests moments de silenci davant un llibre i fer volar la imaginació.

M'agradaria que aquests moments de lectura no els perdéssim mai perquè és així com anem formant-nos com a persones.

En el futur m'agradaria poder veure en moments així la meva filla, que tot just ara té 15 mesos.

MONTSE CIBERTA ha dit...

Aquesta imatge és molt original. A mi ja m'agradaria que els meus alumnes disfrutessin tant com sembla que disfruta aquesta nena.